پرنسس ما دو نفر

شعر کوودکانه درباره نان تازه

1395/12/13 9:11
نویسنده : من و باباش
727 بازدید
اشتراک گذاری

 

این هم یه شعر زیبا در باره نان که میتونید به صورت آهنگ برای پرنسس ها مون بخونیم

تا با نان آشنا بشن

 

 

 

دانید من که هستم؟من نان تازه هستم 
خوش عطرم و برشته عطرم به جان سرشته 
زینت سفره هایم قوت دست و پایم 
حاصل کار یاران خوراک صد هزاران 
حکایتم دراز است در من هزار راز است 
بشنو تو سرگذشتم چه بودم و چه گشتم 
گندم بودم در آغاز 
گندم ناز و طناز دهقان پیر مرا کاشت 
زحمت کشید تا برداشت هر روز و شب داد آبم 
ببین چقدر شادابم از رنج و کار دهقان 
کم کم شدم شکوفان قدم بلند شد کم کم 
بوسید رویم را شبنم به به به خوشه هایم 
گندم با صفایم شد ساقه ام طلایی 
آی برزگر کجایی؟ پیشم بیا شتابان 
با داس تیز و بران دروم کرد مرد دهقان 
برد پیش آسیابان آردم کرد آسیابان 
خمیر شدم پس از آن گذاشت رو پاروش نانوا 
چید تو تنور خمیر را گرفتم از آتش جان 
یواش یواش شدم نان ده ها تن گرم کارند 
شب تا سحر بیدارند
دانلود آهنگ جدید
تا نان شود مهیا آید به سفره ما 
ای که می خوری نان را بدان تو قدر آن را. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)